Niniejszym ogłaszamy konkurs na propozycję najlepszego hasła reklamowego naszej firmy. Dlaczego to robimy ? Czy brakuje nam klientów?
Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jakie
znaczenie odgrywa reklama. Musi być skuteczna, aby dotarła do jak
najszerszego grona odbiorców. Przy
tworzeniu haseł reklamowych niezwykle istotny jest dobór odpowiedniego
słownictwa.
Być może niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że
największą skutecznością odznaczają się hasła reklamowe zaczynające się
od słowa „jak”. Przykładów trafionych w dziesiątkę reklam, które
rozpoczynają się w ten właśnie sposób wymienić można mnóstwo. Dla
przykładu w Stanach Zjednoczonych opisywany tutaj wzorzec cieszy się
ogromną popularnością – do tego stopnia, że w wielu księgarniach są
specjalne działy, gdzie można znaleźć książki, których tytuły
rozpoczynają się od słowa „jak”. Sugeruje ono konsumentom, że wiele
rzeczy jest jak najbardziej w ich zasięgu – i to niewielkim kosztem czy
nakładem czasu. Z tego właśnie powodu hasła reklamowe konstruowane w ten
sposób wzbudzają tak duże zainteresowanie. Istotne jest to, aby były
napisane językiem prostym i przystępnym.