Konkurs na hasło reklamowe - czyszczenie wykładzin

Niniejszym ogłaszamy konkurs na propozycję najlepszego hasła reklamowego naszej firmy. Dlaczego to robimy ? Czy brakuje nam klientów?
Każdy przedsiębiorca doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jakie znaczenie odgrywa reklama. Musi być skuteczna, aby dotarła do jak najszerszego grona odbiorców. Przy tworzeniu haseł reklamowych niezwykle istotny jest dobór odpowiedniego słownictwa.
Być może niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że największą skutecznością odznaczają się hasła reklamowe zaczynające się od słowa „jak”. Przykładów trafionych w dziesiątkę reklam, które rozpoczynają się w ten właśnie sposób wymienić można mnóstwo. Dla przykładu w Stanach Zjednoczonych opisywany tutaj wzorzec cieszy się ogromną popularnością – do tego stopnia, że w wielu księgarniach są specjalne działy, gdzie można znaleźć książki, których tytuły rozpoczynają się od słowa „jak”. Sugeruje ono konsumentom, że wiele rzeczy jest jak najbardziej w ich zasięgu – i to niewielkim kosztem czy nakładem czasu. Z tego właśnie powodu hasła reklamowe konstruowane w ten sposób wzbudzają tak duże zainteresowanie. Istotne jest to, aby były napisane językiem prostym i przystępnym.